نمیدونم

عنوانش: دردل های نگفته من با داداشم(با داداش فرق داره هنوز کلمه ای براش اختراع نشده)

نمیدونم

عنوانش: دردل های نگفته من با داداشم(با داداش فرق داره هنوز کلمه ای براش اختراع نشده)

۲

 میخوام فراموشی بگیرم

 

همین الان یه لینکیو تو یه سایت دیدم رفتم کاش نمیرفتم کاش 

خدایا این دنیا چیه کی میتونه به چیزایی که خوندم فکر کنه داره چه اتفاقی میوفته  

خدایا اینا انسانن؟ 

اگه اینا آدمن من نمیخوام آدم باشم من میخوام یه سگ باشم سگ نمیتونه تا این حد پست باشه نمیتونه 

کاش الان بمیرم میخوام وجود نداشته باشم کاش زمان برگرده عقبو من اون لینکو نمیدیدم  

خدایا میخوام تو یه لحطه ناپدیدم کنی   

خدایا میشنوی آخه تو چجوری میذاری ای بالاها سر مردم بیاد اخه چه گناهی کرده اون دختره  

اونا فقط یه بچه ی بی گناهن وای وقتی یه دختری این خاطراتو میگه   

خدایا توان ندارم دیگه

 خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  

 

اکه واقعا توان نداریدو میخواین به حال و روز من نیوفتین ادامه مطلی نرید... 

آمار های وحشتناکی از این عمل میدن که کاش یه دروغ باشه  

خدایا اکه دروغ نیست میخوام فراموشی بکیرم

 

 

ادامه مطلب ...

1

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.