نمیدونم

عنوانش: دردل های نگفته من با داداشم(با داداش فرق داره هنوز کلمه ای براش اختراع نشده)

نمیدونم

عنوانش: دردل های نگفته من با داداشم(با داداش فرق داره هنوز کلمه ای براش اختراع نشده)

۳۲

از آخرین پستم ۱ماه میگذره 

این نشون بی دردیم نیست  

این یعنی درد بی درمون 

اینجا انگار امامزادس التماس دعا دارم هه... 

 

لعنت به این حالی که دارم یه فحش پسرونه وصفشه  

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://mebi70.blogfa.com

سلام........
وبلاگت واقعا قشنگ بود...
احساس کردم واقعا یه وب با پدر مادر اومدم....
توش اراجیف ننوشته بودی...
پیش منم اگه دوسداشتی بیا.....

واقعا ممنون که اومدی
چه روش جالبی داری
چون من دقیقا اراجیف نوشتم
انقد حالی به حالیه که کسی درک نمیکنه
حالا یا هندونه بود یا مغزمو خوندی

Sajjad سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

مگه فحش هم پسرونه دخترونه داره!؟

بله که داره!

پسر

دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد